martes, 23 de junio de 2015

LA LLEGENDA DE SANT JORDI!

Booon dia!!!

Com esteu?? El temps passa i el final arribar... i amb tota la pena del meu cor aviat direm adéu!!

Però... fins que arribi l’adéu, vos contaré la meva ultima activitat dissenyada per jo amb la meva classe dels peixos!

És més, avui ho faré diferent, primer vos explicaré que etiquetes he utilitat i el perquè i després vos explico l’activitat així entendre a la perfecció perquè ho vaig fer així.

Aquesta volta, les meves etiquetes han sigut DISSENY, perquè vaig ser jo mateixa que va proposar l’idea i qui va preparar el material perquè l’activitat es dugués a terme, amb un objectiu fixat prèviament. Aquest objectiu va ser que tots els infant hagueren escoltat el conte de Sant Jordi abans d’arribar els tallers Inter cicle, perquè tenint en compte que els meus infants són de tres anys, si arribem als tallers i les activitat tenen que veure amb la llegenda de sant Jordi, però els alumnes no l’han escoltat mai, crec que l’activitat en sí no tindria molt de sentit. I a més a més, els tallers inter-cicle han sigut el nostre projecte de millora, així.. que tot el que servis per millorar... Per altra banda, he agafat ESTRATÈGIES DE LA COMUNICACIÓ, perquè el meu objectiu era cotar una historia de tan manera que els infants l’escoltessin i l’entenguessin conformant així ja una manera de comunicació entre nosaltres, de la mateixa manera que volia que després de jo contar el conte, ells entre ells mateixos parlessin sobre ell, perquè així a l’hora d’arribar els tallers seria més harmoniós i fàcil per a ells.  

Una vegada sabeu el perquè d’aquesta activitat, explicar que una de les meves últimes actuacions pròpies amb els peixos va ser poder estar amb ells una hora explicant el conte de la llegenda de sant Jordi, però no un conte qualsevol, aquell conte va ser especial, perquè va ser amb titelles, on els infant varen participar de forma activa a l’hora de contar el conte, malgrat que en el fons qui varen contar l’historia varen ser ells mateixos, jo només havia d’anar guiant-la.

L’objectiu principal del conte, és que agafaran un poc d’idea per als tallers inter cicle, però em vaig dur una grata sorpresa quan vaig veure que amb titelles tot és converteix en un joc i que en contes de ensenyar-les jo a ells em varen ensenyar ells a mi!

Sincerament, aquesta experiència ha sigut una de les que més m’agradat i que em duc amb molta estima, perquè em vaig adonar que per molt que tu sàpigues qué fas i perquè, ells sempre et sorprendran! I és que jo soc de aquestes persones que pensen que les sorpreses són fonamental per la vida mateixa! I els meus peixos m’han sorprès moltíssim i m’han ensenyat encara més.

Fins un altra :)



No hay comentarios:

Publicar un comentario