martes, 23 de junio de 2015

L'ACOMIADAMENT

Bon dia a tothom!!

Avui és últim dia de compartir amb tots vosaltres com han anat  les meves pràctiques i també és el primer dia de l’estiu...

És una pena molt grossa acomiadar-me dels meus petits, tant peixos, com pols i romans, com motos i astronautes!! Han sigut unes pràctiques molt emocionants i hem passat molt de temps amb ells, aspecte que fa que sigui més difícil l’acomiadament!

Malgrat tota la pena que tinc ara mateix, com a última entrada i per acabar les meves pràctiques, vull compartir i explicar la excel·lent tasca que fa el centre, la direcció i els docents a l’hora de organitzar qualsevol activitat o que es duu a terme en el centre.

Aquests dies s’apropava final de curs, i amb ell el pas de els romans i els pols a primària, la partida de les al·lotes de pràctiques, la recol·locació de docents, les avaluacions, els informes de final de curs... entre altres moltes més histories. Tot això, fa que els nervis i el sentiments estiguin a flor de pell i que sigui molt diferents a quan vàrem arribar, per això que l’organització del centre, les pautes que arriben de direcció entre altres van molt bé i faciliten molt el treball final, que crec que és el que més costa, perquè saps que hi haurà un acomiadament en qualsevol moment.

Amb tot això, vull dir que en moments com és final de curs, el centre ha de fer una tasca increïble amb tota l’organització de l’any que acaba i la posada en marxa de l’any proper i és una feina molt difícil i significativa, però que per sort de la comunitat educativa d’aquell centre les famílies s’involucren moltíssim.

Un exemple clar, és en la festa de final de curs o en la festa de carnestoltes o sa olimpíada pagesa... vos recordeu que ho vaig contar... idò encara que estem a final de curs, tot segueix igual o pot ser millor, una vegada més, jo estic al·lucinada per el treball del centre i per la col·laboració de les famílies en la posada en pràctica de tot el que els infants gaudeixen.

És per això, que les meves últimes etiquetes van dirigides a ORGANITZACIÓ DEL CENTRE, ja que crec que es fonamental que dins la comunitat educativa hi hagi aquesta organització, aquesta comunicació i per suposat un apropament entre nivell per conformar una única escola positiva i que miri únicament pels infants, i FAMÍLIES, perquè igual de cert és que el centre ho fa beneíssim i  duu a terme una enfeinada per organitzar moltíssim coses no únicament de temps lliure i diversió, sinó sortides, materials... entre altres; com que les famílies participen moltíssim i ajuden i col·laboren d’una manera increïble, així dons crec que les famílies també conforme una part essencial per al organització del centre i contribueixen amb el seu gra d’arena a la personalitat del centre.

Bé.. això s’acaba... i amb tota la tristesa del meu cor... he de dir adéu!! Donar mil gracies al centre CEIP L’URGELL i en particular al cicle d’infantil per fer que la meva estada amb ells fos increïble! Gracies per tot el que meu ensenyat... i als meus peixos... que dir-los... no  tinc paraules per definir que m’han fet sentir tots i cadascun dels meus alumnes, així que només em queda donar les gracies i agrair moltíssim al meu tutor Jordi, que m’ensenyes i que tractes com una més!!


Gracies de tot cor

No hay comentarios:

Publicar un comentario