martes, 23 de junio de 2015

LES SORTIDES! :)

Bon diaaaa bloggers i bloggeres!!

Ja estic altra vota per aquí.... i que contar-vos que no sigui una experiència més amb la classe dels peixos!!

Els dies passen i les meves pràctiques se acaben així... que cada volta arribo a classe amb una mica de pena, perquè no vull anar-me... però com diu la meva la sempre la vida esta feta de moments, experiències i vivències que més tard o més prompte acaben!! Així doncs, anem a gaudir els dies que ens queden i a compartir amb tots vosaltres una nova vivència més!

Avui m’agradaria parlar-vos de totes les excursions que he viscut en les meves pràctiques. És cert, que no totes les he dut a terme amb la meva classe, però totes han sigut una experiència molt enriquidora per a mi.

Per començar, he de dir que la primera excursió que vaig fer i que ja vaig compartir amb tots vosaltres va ser la sortida a sa cala amb la classe dels Romans, una experiència amb la qual vaig aprendre moltíssim i va ser la meva porta d’entrada a la vida del centre.

Després, he fet diverses excursions no sempre amb la meva classe, com per exemple:

Amb la classe dels peixos

-          La sortida a l’ajuntament a veure una maqueta
-          La sortida a IBIZA HORSES a muntar a cavall
-          La sortida l aquàrium a veure els peixos

Amb la classe dels Romans i els pols

-          La sortida a sa Cala
-          La sortida a la necròpolis de vila

Amb tots

La sortida de final de curs en vaixell i a cala bassa

Amb totes aquests sortides... cada moment, cada espai, cada infant m’ha donat una visió diferent a la meva pròpia, m’ha donat una oportunitat de pensar i reflexionar de com visualitzo jo les meves experiències i com les gaudeixen ells, sincerament han sigut sortides amb les que he après molt i no només perquè personalment com a persona, sinó també com a futura mestra, perquè vaig veient com és dur a una classe fora del seu entorn de seguretat, vaig sent conscient de la importància que té al cap i a la fi viure amb la teva classe aquestes sortides.

Finalment, he de dir que cada excursió a significat per a mi una nova visió de la meva pràctica docent, perquè malgrat vagi amb el mateix grup d’infants o no, cada mestra, cada lloc i tots i cada uns dels objectius proposats per aquella activitat, són diferents, són realment molt dispars i continus, aspecte que fa sense cap dubte que les alumnes de pràctiques aprenguem i disfrutem de la nostra estada al centre.

Les etiquetes de avui, són CONVIVÈNCIA, perquè durant totes aquestes sortides hem tingut que conviure, que relacionar-nos, que solucionar problemes que dins l’aula no surten així com ser conscients que estaven en un lloc molt diferent que de costum; i ESPAIS  I TEMPS,  per altra banda, perquè he tingut l’oportunitat de poder veure als infants en contextos diferents, perquè no te res a veure com pot ser el grup dins l’aula i com ho és fora d’ella, donat que els espais són importants per a ells, perquè una sortida equival a rompre totes les rutines establertes, l’espai on et desenvolupes i el temps que hi dediques.


Fins aviat :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario